انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

آموزش زبان انگلیسی

Category:

پست شمارۀ 27

 

سلام

بخشی در صد.ای امر.یکا هست که مخصوص آموزش زبانه. وقتی می­گم صد.ای ا.مریکا اصلا منظورم بخش فارسی اون نیست. بخش فارسی فقط سیاسیه و میشه گفت غیر از به هم ریختن اعصاب هیچ کار دیگه­ ای انجام نمی­ده.

اسم بخش آموزش زبان صد.ای ا.مریکا هست: V.O A Special English. این بخش هر شب 55 دقیقه برنامه برای کل دنیا به جز خود امریکا بخش می­کنه. 25 دقیقۀ اول این بخش به آموزش شنیدن و حرف زدن زبان انگلیسی اختصاص داره که مجموعه­ های آموزشی در این بخش، پخش می­شه. در این 25 دقیقه دو بخش به نام New Dynamic English و Functioning in Business هست. این برنامه ها، فوق العاده هستند و گوش کردن به اونا از رفتن به هر مؤسسۀ آموزش زبان ایرانی بهتره! ضمن این که هیچ پولی هم نمی­دید. Functioning in Business از New Dynamic English پیشرفته تره و آموزش زبان برای کساییه که می­خوان با شرکت­های امریکایی تجارت داشته باشن.

بخش New Dynamic English از اینترنت قابل داونلوده. به این صفحه برید:

http://dyned.libsyn.com/index.php?post_category=podcasts

ولی بهتره اگه می­تونید به رادیو گوش کنید. فکر کنم  ساعت 10:35  یا 11:35 از SW و 2:35 یا 3:35 نصف شب از MW (یا AM) قابل شنیدن باشه. من چند سال پیش تقریبا همۀ برنامه رو از رادیو ضبط کرده م. رادیو بخش Functioning in Business رو هم داره.

فقط یه چیزی بگم. ممکنه بعضی آدمای فرصت طلب اینا رو دانلود کرده باشن و با قیمت نسبتا زیاد به اسم خودشون به شما بفروشن. واقعا نمی­دونم چی می­شه به این جور آدما گفت بدون زحمت پول می­گیرن در حالی که صاحب اصلی،  قصد داشته به طور مجانی توزیع بشه!

 

یکشنبه 18 مرداد 1388