انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

(TV Tuner) کارت تلویزیون

Category:

پست شمارۀ 35

 

عکس یه کارت تلویزیون (TV Tuner):

 

این کارت رو می­شه روی مادربورد نصب کرد. با وصل کردن سیم آنتن و انجام تنظیمات می­تونید شبکه­های تلویزیونو ببینید.

کارتی رو که توی عکس بالا می­بینید مدلیه که من استفاده می­کنم. البته با این که چینیه من ازش بدی­ای ندیدم به جز این که فکر می­کنم صداش یه خرده ضعیفه. در مورد جنسای چینی باید بگم از 10 بسته از یک جور جنس سه چهارتاش ایراد دارن بقیه خوبن. پس این که من مشکلی ندیدم دلیل نمی­شه شما هم ایرادی نبینید.

با یه کارت تلویزیون علاوه بر دیدن برنامه­ ها می­شه اونارو ضبط کرد (روی هارد کامپیوتر و با فرمت­های مختلف). البته اگه می­خواید با کیفیت عالی ضبط کنید باید CPU و RAM خوبی داشته باشید و البته سیم آنتنون هم موج رو خوب برسونه. می­شه نرم افزار مربوط به تلویزیون رو تنظیم کرد که در ساعت خاصی کامپیوتر رو از حالت stand-by در بیاره و شروع به ضبط کنه و بعد کامپیوترو خاموش کنه. این برای وقتایی که یه برنامه­ای رو می­خواید ببینید ولی خونه نیسسید به درد می­خوره.

teletext داره ولی فارسی نیست.

می­شه ویدیو رو به کارت تلویزیون وصل کرد که برای تبدیل نوار ویدیویی به CD خوبه. همین طور کنسول بازی. یه بازی play stationنو می­تونید ضبط کنید.

می­شه موقع تماشای یه برنامه از صفحۀ تلویزیون عکس گرفت که یه جور شکار لحظه­هاست. کارت تلویزیونی که در بالا می­بینید، موج FM رادیو رو هم می­گیره.

 

سه شنبه 21 مهر 1388