انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

Windows Live Mail نرم افزار

Category:

پست شماره 9

 

سلام

در این پست برنامۀ خیلی خوبی را که برای ایمیل به کار می­رود معرفی می­کنم. البته این وبلاگ فقط برای معرفی نرم افزارها نیست ولی اول شما را با اونایی که ممکنه بعدا بهش احتیاج پیدا کنید معرفی می­کنم. از مجموعۀ Windows Live که در پست قبلی گفتم نرم افزار Windows Live Mail خیلی به درد می­خوره. این نرم افزار همون کار Outlook Express رو انجام میده اما خیلی از اون بهتره. با Windows Live Mail می­تونید gmail رو چک کنید. yahoo فقط سرویس پولی ایمیلشو می­تونید روی Windows Live Mail بذارید.

نکتۀ مهم اینه که به محض وارد کردن ایمیل، این نرم افزار سعی می­کنه به طور خودکار تنظیمات رو پیدا کنه. و مثل Outlook Express، لازم نیست دقیقا بدونید چه تنظیماتی رو وارد کنید.

Outlook Express و حتی Microsoft Office Outlook 2007 به طور عادی نمی­تونن ایمیل­های مایکروسافت (somename@msn.com، somename@live.com و somename@hotmail.com) رو چک کنن. البته می­شه یه چیزی روی Microsoft Office Outlook 2007 نصب کرد که این کارو بکنه که شاید توی یه پست بگم چی.

اما Windows Live Mail می­تونه با ایمیل­های مایکروسافت هم کار کنه و در واقع بهترین عملکردش با همین ایمیل­هاست.

این نرم افزار از نظر ظاهری هم خیلی خوبه:

image001

مشکل ورژن 2009هش، وقتی من نصب کردم این بود که بر عکس ورژن قبلیش، contactها رو نشون نمی­داد که بعد از مدتی خود به خود خوب شد. یکی از کاربردهای contactها اینه که به محض وارد کردن چند حرف اول ایمیل، همۀ ایمیل­های contact که با این چند حرف شروع می­شن، لیست می­شن و دیگه دردسر وارد کردن ایمیل رو نداریم.

از ویژگی­های خوب این نرم افزار وارد کردن چند ایمیل و فرستادن ایمیل­های عکس است.  ایمیل عکس، ایمیلی شامل عکسه که عکس­ها، خود به خود در جای مناسبی از اینترنت به طور موقت (معمولا 30 روز) ذخیره می­شن و در ایمیل ظاهر می­شن که نتیجه اون ایمیل کم حجم تره.

وقتی به اینترنت وصل می­شید و گاه به گاه، اگه نرم افزار فعال باشه خود به خود ایمیل­ها رو چک می­کنه واگه ایمیل جدیدی باشه اعلام می­کنه. با این نرم افزار می­شه ایمیل­ها رو مسدود کرد تا ایمیل­های تبلیغی کم تر دریافت بشن.

وقتی نرم افزار ایمیل­ها رو دریافت کرد، میشه اتصال اینترنت رو قطع کرد که این مهم ترین خاصیت یک Email Managerره.

Windows Live Mail نسبت به Outlook 2007 خیلی سریع تره.

Windows Live Mail شامل تقویم هم هست که با استفاده از اون میتونید مناسبت­ها رو به خودتون یادآوری کنید که فراموش نشه.

 

برای به دست آوردن این نرم افزار باید مجموعه­ی Windows Live رو نصب کنید که در پست شمارۀ 23 محل و نحوه­ی داونلود رو لینک کردم.

 

چهار شنبه 27 خرداد 1388