انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

Internet Time 2.0 دانلود

Category:

پست شمارۀ 15

 

سلام

بعد از مدت­ها ورژن دوم CppBuilder2006 Internet Time آماده شد.

با Internet Time می­تونید زمان اتصال به اینترنت طی یه مدت را نگه دارید. در ورژن 2 می­تونید حتی این زمان رو مدیریت کنید. البته Internet Time بیش تر برای کسانی که از dial up استفاده  می­کنند مناسبه چون مدت اتصال برای اونا مهم تره.

من خودم یک ماه اونو آزمایش کرده م و مشکلی در اون ندیدم غیر این که موقع اتصال به اینترنت نباید ساعت و تاریخ ویندوز رو تغییر داد وگرنه محاسبات نرم افزار به هم می­ریزه که این نقصو باید توی ورژنای بعدی برطرف کنم.

این یه screenshot از نرم افزار:

image001

که این نشون میده از زمان reset تا حالا 25 ساعت و 23 دقیقه به اینترنت متصل بودم.

ورژن قبلی از این نرم افزار رو «آبی» براتون گذاشته بود. البته اون موقع روزی یه بازدید کننده هم نمی­یومد (درست مثل حالا ) ولی وبلاگ، برای من دوست داشتنی تر بود .

برای دانلود ورژن دوم Internet Time به این جا مراجعه کنید:

 

جمعه 12 تیر 1388