انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

آبی رفت

Category:

پست شماره 1

CppBuilder2006: سلام. فکر می­کنم دفعه­ی اولی هست که مستقیما به شما سلام می­کنم. برای همین نمی­دونم چه جوری حرف بزنم.

خب، آبی رفت و اگه خیال پردازانه تر بگم خداحافظی کرد و رفت.

می­دونید نوشتن از قول آبی و دوستاش برام سخت شده بود خیلی از ایده­هایی که براش داشتم رو نتونستم بنویسم.  شاید این ماجراهایی که نوشتم از نظر کیفیت و کمیت 20% او چیزی بود که از اول قصد داشتم بنویسم. خیلی جذاب نشد. باید وقت بیش تری براش می­ذاشتم. خب وقتم کم بود. هنوز 5 6 تا طرح اولیه برای آبی داشتم.

می­خواستم بیش تر وارد کارتونای قدیمی بشم. تصور من از شهر وبلاگی بعضی جاها مثل تهران بود و بعضی جاها ایران و بعضی جاها blogger ولی خب خیلی روش کار نکردم.

در هر حال آبی، قرمز، سیاه و زرد رفتن. شاید در آینده یه آبی دیگه درست کردم. تا اون موقع پست­ها رو از زبون خودم می­نویسم و فکر می­کنم بیش تر علمی باشن.

البته هنوز درست نمی­دونم قراره چیکار کنم. من خودم دلم برای آبی تنگ میشه ولی خب وقتی عملکرد کسی خوب نباشه باید بره کنار. می­خواستم یه پست آخر براشون بزنم که همشون یه جورایی از بین برن. مثلا سیاه و نارنجی (زرد) غرق بشن و..... ولی دلم نیومد ( اما فک کنم پست آخرشون از اینم بدتر بود :دی).

اما درباره­ی C++ و «با C++ آشنا شویم».این نوشته 100% همون چیزی شد که می­خواستم فقط بذارید چند تا پیام بازرگانی بدم: «با C++ آشنا شویم» ویرایش جدید داره. بعد هم می­خوام یه چیزی برای برنامه­های ویندوز بنویسم (ولی خب روی پیام­های بازرگانی من خیلی حساب نکنید :دی).

تا بعد...

خوش باشید.

پنجشنبه 3  اردیبهشت 1388