انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

لینک­های جدید

Category:

 
پست شماره 2

 

سلام

بالاخره تصمیم گرفتم که این جا را کم کم به یه وبلاگ درباره­ی کامپیوتر و اینترنت و البته برنامه نویسی تبدیل کنم. می­خوام پست­های مربوط به آبی رو به یه وبلاگ دیگه منتقل کنم.

کلا تصمیم من اینه که این وبلاگ تبدیل بشه به چندتا وبلاگ. این جا یعنی irancplusplus.blogspot.com برای مطالب مربوط به کامپیوتره. باید پست­های قبلی رو حذف کنم ولی نمی­خوام نظرات بازدید کننده ­ها پاک بشن. حالا ببینم چی میشه. من خیلی عجله ندارم.

یه چیزی هم در مورد لینکای دانلود این جا بگم. حتما می دونید که من فایلامو توو Sky Drive مربوط به account خودم توی Windows Live آپلود می­کنم. مثل اون فایل pdf. چیزی که من خیلی بهش علاقه دارم لینک دانلود مستقیمه. برای همین از rapidshare استفاده نمی­کنم.

اما اخیرا Sky Drive سعی کرده هر جور شده لینک دانلود مستقیم نده (احتمالا به خاطر سوء استفاده های افرادی مثل من). برای همین لینکای من همه expire (لغو) شدن.

ولی سعی کردم هر جور هست با کلی حقه بازی و کلک، لینک دانلود مستقیم «با ++C آشنا شویم» رو پیدا کنم کنار وبلاگ بذارم. در هر حال امکان expire شدن مجدد هست. ممنون می­شم اگه این طور شد خبر بدین (با نظر یا ایمیل). لینک Internet Time هم expire شده. ولی ورژن جدیدشو براتون می­ذارم.

اگه upload center بهتری میشناسین که

·         لینکاش expire نشن

·         لینک دانلود مستقیم داشته باشه

·         دانلود قابلیت resume داشته باشه

اگه میشه بهم خبر بدین.

شاد و پیروز و سربلند باشید.

 

7 اردیبهشت 1388