انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

جای مناسب تر برای آپلود

Category:

پست شماره­ 3

سلام

بالاخره مجبور شدم Sky Drive رو رها کنم برگردم سراغ همون جای قدیمی برای upload فایل­ها.

تا حالا هم که ازش استفاده می­کردم به خاطر تعصب به Microsoft بود و اگه منصف باشیم تا وقتی Sky Drive لینک مستقیم می­داد خیلی فوق العاده بود. من از دوستان که پرسیدم گفتن هیچ upload centerی نیست که لینک مستقیم بده ولی Sky Drive این کار رو می­کرد با ظرفیت 25GB مخصوص یه کاربر.

حیف شد. به هر حال رفتم سراغ وبسایت قدیمیم. pdfفو اون جا گذاشتم. ولی برای شما بهتر شد چون لینک جدید قابلیت resume هم داره که شاید بعدا بیش تر در موردش بگم. الان لینک، کنار وبلاگ هست. اگه مشکلی پیدا کرد خبر بدین.

شاد و پیروز و سربلند باشید!

چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388