انتقال نامه

توجه:

فعالیت‌های این وبلاگ به خاطر مسدود بودن آن در ایران (که دلیلش مسدود شدن کل سرویس بلاگر است)، متوقف شده است. پیشنهاد می‌کنیم، در عوض، به این آدرس مراجعه کنید:


Jeet Mind


جریان کار در Jeet Mind، با این وبلاگ متفاوت است؛ اما پست‌های اصلی این وبلاگ به آن اضافه شده است.

Pages

یک تست شخصیت ساده

Category:

پست شمارۀ 11

 

سلام. چند روز پیش یه متن جالبو یه جا خوندم دربارۀ پیدا کردن شخصیت آدم­ها با یه تست ساده. روی خودم امتحان کردم جواب تست کاملا درست بود.

متنی که گفتم اینه:

این ساده ترین اشکال هندسی را در ذهن خودتان تصوّر کنید:

1)      مربع

2)      مستطیل

3)      مثلث

4)      دایره

5)      منحنی

حالا خیلی سریع  و بدون این که به ذهنتان فشار بیاورید یکی از شکل­ها را که بیش تر از همه می­پسندید، انتخاب کنید.

با این انتخاب، شخصیت شما مشخص می­شود:

مربع:

کسانی که مربع را انتخاب می­کنند، در محیط­های پایدار بیش ترین احساس آرامش را دارند و مسیر کارهایشان کاملا واضح است. آن­ها محافظه کارند و دوست دارند که همه چیز، مرتب و منظم باشد. وظیفه شناسند و اگر کاری – هرچند طاقت فرسا – را به آن­ها محول کنید، آن قدر روی آن وقت می­گذارند تا تمام شود.

مستطیل:

اصول گرایی مشخصۀ بارز کسانی است که مستطیل را انتخاب می­کنند. آن­ها نظم و ترتیب را دوست دارند، ولی آن را بیش تر با سازماندهی­های دقیق اجرا می کنند. این امر باعث می شود، راه­های مناسبی را انتخاب و همۀ قواعد و مقررات را بررسی کنند. اگر وظیفه­ ای را به این اشخاص محول کنید، اول آن را خوب سازماندهی می کنند، تا مطمئن شوند که به طور اصولی اجرا می­شود.

مثلث:

کسانی که مثلث را انتخاب می­کنند، هدفگرا هستند. از برنامه ریزی، قبل از انجام دادن کارها لذت می­برند و به طرح موضوعات و برنامه های بزرگ و بلند مدت تمایل نشان می دهند. اما ممکن است جزئیات را فراموش کنند. اگر کاری را به عهدۀ آن­ها بگذارید، اول، هدفی را برای آن تعیین می­کنند و بعد آن را با برنامه ریزی آغاز می­کنند.

دایره:

کسانی که دایره را انتخاب می­کنند، اجتماعی و خوش صحبتند و امور را با صحبت کردن دربارۀ آن­ها تحت فرمان خودشان در می­آورند. ارتباطات، اولین اولویت آن­ها در زندگی است. مطمئن باشید که اگر وظیفه ای به آن­ها محول شود، آن قدر دربارۀ آن صحبت می­کنند تا هماهنگی ایجاد شود.

 

منحنی:

خلاقیّت در این افراد موج می­زند و اغلب ِ اوقات کارهای جدید و متفاوتی ارائه می دهند. نظم و ترتیب برایشان کسالت آور است و اگر تکلیفی برای آن­ها در نظر بگیرید، طرح خوب و مشخصی برای آن ابداع می کنند.

 

من قبل از این که معنی انتخابم را بدونم منحنی را انتخاب کردم و همۀ چیزایی که توی این متن در مورد منحنی نوشته در مورد من درسته. به قول بعضی پیامای تبلیغاتی من از انتخابم راضیم! 

 

چهارشنبه 10 تیر 1388